domingo, 11 de enero de 2009

DEBUTANTS DE LA SETMANA: MARTÍ VILA I MOROTE


Davant de tot, humiltat. He d'agrair-te les bones paraules que m'has dedicat en la crònica del partit. La veritat es que em vaig sentir molt feliç de poder participar en un partit tant important pel poble de Calafell, com era aquest derbi. Era el meu primer partit de competició des de feia 1 any i 9 mesos (que vaig estat apartat per culpa de lesions, i diferents situacions en la meva vida que m'havien allunyat del que més amo, el futbol). Estava com un juvenil, amb les pessigolles a la panxa, amb l'il·lusió i les ganes d'un nen petit de debutar com si fos el primer cop.., però sobretot amb ganes de fer les coses bé i ajudar a l'equip. I tot i que NO sóc d'aqui, gràcies a vosaltres, cada dia em sento com un més de Calafell, perquè meu acollit com un més de la família, com un germà (aixó si, el germà gran del equip, jeje) i això per a una persona que esta a 500km de la seva terra és super important, perquè em fa sentir com a casa. Per això i per moltes coses més defensaré aquesta samarreta i el bon nom del Club per tot arreu, a més a més d'ajudar-li en tot el que estigui a les meves mans de cara a aquesta temporada.

Salutacions a tothom i ENHORABONA per la victòtia.

Una abraçada i fins el dimarts.Morote


RESPOSTA BLOG C.F.CALAFELL

Aquest a sigut el misatge que ens ha deixat un dels debutants de la setmana, cal dir que dona goig el grup humà que s'està fent en el C.F.Calafell, fruit d'un grup a les ordres dels nostres entrenadors, que son els primers que van començar aquesta petita familia, i cada dia que pasa la fan més gran, amb aquest còctel d'humilitat i bon futbol, també va participar el jove Martí Vila, que va tenir un paper del tot destacable, participant en tot moment en el centre del camp.


Felicitats un cop més a tot l'equip, i a treballar en aquest proper derbi amb l'ATL.STA CRUZ, equip que be de aconseguir un bon empat, en un dels camps més complicats de la categoria, apart del Masllorenç, equips que no tenen res a pedre i molt a gunyar, respecte al rival i a treballar per afrontar aquest partit tant important.


SEGON DERVI DEL 2009: ATL.STA CRUZ - C.F.CALAFELL

No hay comentarios:

Lo más leido